Sei cantar e sei bailar

Baldomero Iglesias (Mero) (1985) (Frades). Sei cantar e sei bailar. [Suárez Gómez, María]

[img] Audio
MPG_IgBa_0050_047_en_0_43_30_id152.mp3 - Arquivo principal
Dispoñible baixo licencia Creative Commons Attribution Non-commercial.

Descargar (878kB) | Vista previa
[img]
Vista previa
Texto (Partitura)
MPG_IgBa_0050_047_en_0_43_30_id152_P.pdf - Material adicional
Dispoñible baixo licencia Creative Commons Attribution Non-commercial.

Descargar (408kB) | Vista previa
[img]
Vista previa
Texto (Letra)
MPG_IgBa_0050_047_en_0_43_30_id152_L.pdf - Material adicional
Dispoñible baixo licencia Creative Commons Attribution Non-commercial.

Descargar (139kB) | Vista previa
Tipo de rexistro: Musical
Feito rexistrado: Evento
Áreas de coñecemento: LITERATURA E DITOS POPULARES > Coplas
Colección: Baldomero Iglesias (Mero)
Compilador: Iglesias Dobarrio, Baldomero
Informante: Suárez Gómez, María
Lugar de compilación: Frades - Abellá
Data de compilación: 1985
Duración do corte: 54 seg.
Soporte orixinal: Casete
Data de dixitalización: 2007
Transcritor do texto: de la Ossa, Sergio
Data da transcrición da música: 11 abril 2015
Transcritor da música: de la Ossa, Sergio
Referencia do arquivo principal: MPG_IgBa_0050_047_en_0_43_30_id152
Data de depósito: 29 Jul 2015 19:56
URI: http://apoi.museodopobo.gal/id/eprint/152
Datos musicais Refrán
Íncipit textual: Sei cantar e sei bailar
Xénero: Muiñeira vella
Instrumentación: Voz
Instrumentos: Voz feminina
Modo de interpretación: Tempo giusto

Notas da recolla

A recolla foi efectuada xunto a igrexa polo compilador e mais algúns alumnos da zona, que indicaron as persoas que sabían aqueles cantos.

Notas sobre a transcrición da música

Por mor das variacións ou improvisacións continuas optamos por transcribir as cinco coplas da cantiga. A efectos de análise (cadencias), tomamos a copla 3 como modelo.

Simplificamos aspectos rítmicos das coplas 2-5, principalmente os grupos de dúas sílabas, executados con duracións iguais, como aparecen na partitura, ou como curta-longa ou longa-curta.

A entoación é vacilante, os intervalos de 4ª e 5ª (sol-do, sol-re) son moito máis abertos có habitual. Malia que a 6ª en ocasións é máis aberta e a 2ª algo máis pechada, só reflectimos na partitura, nos casos máis claros, o pivote na afinación do 3º grao.

Persoal do arquivo: Editar elemento