[Miña nai deume unha] tunda

[Miña nai deume unha] tunda.

Id: 103
Coleccion: Baldomero Iglesias (Mero)
Ano de recolla: 1984
Concello: Mesía.
Informantes: - Uzal, Ramiro

[thumbnail of MPG_IgBa_0100_001_en_0_00_08_id103.mp3] Audio
MPG_IgBa_0100_001_en_0_00_08_id103.mp3 - Arquivo principal
Dispoñible baixo licencia Creative Commons Atribución-No Comercial.

Descargar (1MB) | Vista previa
[thumbnail of Partitura]
Vista previa
Texto (Partitura)
MPG_IgBa_0100_001_en_0_00_08_id103_P.pdf - Material adicional
Dispoñible baixo licencia Creative Commons Atribución-No Comercial.

Descargar (216kB) | Vista previa
[thumbnail of Letra]
Vista previa
Texto (Letra)
MPG_IgBa_0100_001_en_0_00_08_id103_L.pdf - Material adicional
Dispoñible baixo licencia Creative Commons Atribución-No Comercial.

Descargar (139kB) | Vista previa
Tipo de rexistro: Musical
Feito rexistrado: Evento
Áreas de coñecemento: LITERATURA E DITOS POPULARES > Coplas
Colección: Baldomero Iglesias (Mero)
Compilador: Iglesias Dobarrio, Baldomero
Informante: Uzal, Ramiro
Lugar de compilación: Mesía - Bascoi - Teixoeiras, As
Data: marzo 1984
Duración do corte: 1 min.   2 seg.
Soporte orixinal: Casete
Data de dixitalización: 2007
Dixitalizador: Martínez, César
Transcritor do texto: de la Ossa, Sergio
Data da transcrición da música: 2 xullo 2013
Transcritor da música: de la Ossa, Sergio
Referencia do arquivo principal: MPG_IgBa_0100_001_en_0_00_08_id103
Data de depósito: 23 Xull 2015 20:32
URI: http://apoi.museodopobo.gal/id/eprint/103
Datos musicais Refrán
Íncipit textual: [Miña nai deume unha] tunda
Xénero: Muiñeira vella
Instrumentación: Voz
Instrumentos: Voz masculina
Cadencias: 3 (3) 2 1
Ámbito: 1-4
Nº de sílabas: 8.8.8.8.
Escala: 1 b2 b3 4
Forma do texto: 1 2 3 4 3 4
Íncipit melódico: 4 4 4 4 3 4 3 3
Compás: SC
Tempo: 4=90-100
Modo de interpretación: Quasi giusto, Poco parlando

Notas sobre os informantes

O informante é o señor Don Ramiro Uzal, compañeiro do gaiteiro de Mesía D. Ramón do Tiro.

Notas sobre a transcrición da música

Escollemos a terceira copla como modelo por varias razóns: a primeira copla ten o primeiro verso cortado; a segunda copla é ritmicamente máis irregular. A afinación da nota final é con frecuencia máis grave. A nota que conta para a cadencia do verso III e o la b, que se escoita na repetición deste verso, no 5º pentagrama.

Persoal do arquivo: Editar elemento